Serviceheltene

Voksne

Serviceheltene

Tor Wallin Andreassen

2001

Lån boka

Tilgjengelig som:

Om boka

  • Kunderelasjoner : markedsføring
"Serviceheltene" er en bok for den som ønsker å yte bedre service i møte med mennesker, her kan man også få gode råd om hvordan man kan frigjøre mer tid til kvalitetsarbeid. Boken utvikler og diskuterer et praktisk rammeverk som beskriver hvordan serviceheltene oppnår kontakt med en kunde. Hvordan de senser kundens situasjon og behov. Hvordan de spiller ulike roller for å respondere og følge opp kunden. Målet er kundetilfredshet som også er godt for den ansatte. Tilfredse kunder som kommer tilbake er godt for bedriften. Det er ansatte som gir innhold til bedriftens merkenavn gjennom måten de håndterer hver eneste kundesituasjon. Tor W. Andreassen er førsteamanuensis i markedsføring ved Handelshøyskolen BI, mens medforfatter Fred Selnes er professor i markedsføring samme sted.

Utgaver