What do you stand for?

Voksne

Hva står du for? : skap ditt personlige varemerke med Brand Me-modellen

Thomas Gad

2004

Originaltittel:What do you stand for?

Lån boka

Tilgjengelig som:

Om boka

  • Personlighetsutvikling : yrkesliv
Merkevarebygging er kanskje mest assosiert med arbeidslivet, men også i privatlivet trenger man merkevarebygging, man trenger å skape en egen identitet. Denne håndboken viser hvordan et klart definert varemerke fører til suksess, og ditt personlige varemerke er intet unntak. Boken presenterer verktøy som kan hjelpe deg med å skape ditt personlige varemerke og beherske det. Forfatteren gir en introduksjon til Brand Me"-konseptet, som avdekker hva som er merkevaren i den enkelte. Modellen kan brukes både som enkeltperson og i grupper, og er velegnet i lederteam. Boken er tilrettelagt og til dels nyskrevet for norske forhold av Anette Rosencreutz.

Utgaver